fbpx

A jelen általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Wise Tree Kft. (továbbiakban: szolgáltató), és a szolgáltató által a www.wisetreenaturals.hu honlapon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A szolgáltató és vásárló a továbbiakban együttesen: felek.

Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.wisetreenaturals.hu honlapon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a szolgáltató vagy közreműködője által történik. Az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezik még a „Vásárlás menete és feltételei”, az „Adatkezelési tájékoztató”, valamint a „Kiszállítással kapcsolatban” elnevezésű dokumentumok. A Vásárló a jelen ÁSZF elfogadásával kijelenti, hogy a fenti dokumentumok tartalmát is elolvasta és megértette és azokat is elfogadja.

A szolgáltató adatai:

  • Név: Wise Tree Kft.
  • Székhely: 1094 Budapest, Páva u. 28 5/3 (Nem levelezési cím!)
  • Ügyfélszolgálat és levelezési cím: 1131 Budapest, Topolya u. 10.
  • Telefon: +36 1 800 1999
  • Email: info(kukac)wtn(pont)hu
  • Cégjegyzékszám: 01-09-281407
  • Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Adószám: 25545979-2-43
  • Közösségi adószám: HU25545979
  • Bankszámlaszám: OTP Bank Nyrt., 11709002-21135853
  • IBAN: HU70 1170 9002 2113 5853 0000 0000
  • BIC(SWIFT)KÓD: OTPVHUHB
  • Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-113559/2017.

WiseTree Naturals étrend-kiegészítő gyártóüzem:

  • NÉBIH nyilvántartási szám: AA6034553
  • NÉBIH tevékenység-azonosító: NEBIH1057554669
  • NÉBIH létesítmény-azonosító: NEBIH6011721806

WiseTree Naturals kozmetikai gyártóüzem:

  • Budapest, XIII. kerületi önkormányzati nyilvántartási szám: XIII/666/2022/B

1. Általános tudnivalók, a felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a wisetreenaturals.hu honlapon (a továbbiakban: honlap) található elektronikus áruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott felek között jön létre. A Wise Tree internetes áruházában történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Elkertv.") szabályozza.

1.2. A Wise Tree internetes boltjában történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Wise Tree internetes szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

1.4. A felek között a szerződés az áru megrendelésével jön létre, amely magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.

1.5. A szerződés nyelve magyar.

1.6. A szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.7. Ügyfélszolgálat: Wise Tree Kft.

  • Ügyfélszolgálati iroda helye: 1131 Budapest, Topolya u. 10.
  • Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: munkanapokon: 9.00-15.00
  • Telefonszám: +36 1 800 1999
  • Email cím: info(kukac)wtn(pont)hu
  • Internet cím: https://wtn.hu
  • Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-113559/2017.

2. Regisztráció

2.1. A honlapon a regisztráció nem kötelező.

2.2. A regisztráció tehát opcionális és bizonyos előnyökkel jár. Pl. vásárláskor nem kell mindig újra kitölteni a számlázási és szállítási adatokat stb. Amennyiben értesülni szeretnél a speciális akcióinkról, leértékeléseinkről, úgy lehetőséged van feliratkozni a hírlevelünkre.

A honlapon a jobb felső sarokban levő “Belépés / Regisztráció“ linkre kattintva, a bejövő oldalon található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra (egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges).

A regisztrációs adatok kitöltését követően a „Mentés” gombra kattintva egy részletesebb, személyes adatlap jelenik meg, melynek kitöltésére a megrendelések leadását megelőzően is sor kerülhet.

A vásárló a honlapon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a honlapon közzétett adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

2.3. A szolgáltatót a vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A szolgáltató minden regisztrációt egy önálló vásárlóként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Profil oldalon, a „Vásárlói Adatok” fülön van lehetőség, amely a következő megrendelések adatait is érintheti. Kivétel ezalól az email cím módosítása, amelyre csak emailben történő kérelem útján van lehetőség. Szolgáltatót a regisztrált adatok vásárló által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

3. Megrendelés

3.1. A vásárolandó termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó leírásokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását az áruhoz mellékeljük.

Amennyiben a honlapon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a honlapon közölteknél több információra van szükséged, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét az 11.1 pontban találja.

3.2. Egy-egy termék vételára a webshopban van feltüntetve, és az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás és utánvét költségét.

A kiszállítás költsége egy küszöb érték felett ingyenes. Erről ugyancsak a webshopban tájékozódhat, illetve automatikusan nem kerül felszámolásra ha ezt a határt elérte.

3.3. A honlapról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

3.4. Amennyiben a szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a honlapra, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az vásárló elállhat vásárlási szándékától.

3.5. A megrendelést a szolgáltató honlapján keresztül nem csak regisztrált vásárlótől fogadja el. A regisztráció opcionális. A szolgáltatót a vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.6. Megrendelés feladására a Wise Tree webshopjában a kosár használatával van lehetőség. A vásárló a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék főbb adatait ismertető oldalon található “Kosárba rakom“ gomb használatával teheti kosarába. A kosár tartalmának módosítására a jobb felső sarokban található kosár linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a kosár tartalma módosítható, tételenként törölhető. Következő lépésekben kell megadni a számlázási és szállítási címeket, adatokat valamit a fizetés és szállítás módjait.

Amennyiben az vásárló a kosár tartalmát véglegesítette, a “Tovább “ gombra kattintást követően megadhatja a számlázási és szállítási címet, és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. Ezt követően a lap alján lévő „Tovább” gombra kattintva megadhatja a fizetési módot.

A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére az oldalon található “Megrendelem“ gombra kattintást követően kerül sor.

A részletes és pontos vásárlás menetéről a „Vásárlás menete és feltételei” menüpontban tájékozódhat.

 

4. Adatbeviteli hibák javítása

4.1. A vásárlónak a megrendelés szolgáltató részére való elküldéséig az internetes áruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a piros keretben foglalt fehér „X” jelre kattintva).

4.2. A regisztrált fiókkal rendelkező, bejelentkezve vásárlást leadó vásárlói email címét csak a ügyfélszolgálat tudja módosítani a vásárló emailben történő kérésére.

 

5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

5.1. A vásárló által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a szolgáltató automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja a vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárló által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a szolgáltatóhoz megérkezett.

5.2. A felek között a szerződés az áru megrendelésével jön létre, amely magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül.

5.3. Ha a vásárló a rendelését már elküldte a szolgáltató részére és hibát vesz észre a ”Köszönő oldal”-on szereplő adatok tekintetében, azt azonnal jeleznie kell a szolgáltató felé vagy a jelzést megteheti akkor is, ha a szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében. A szolgáltató csak akkor veszi fel a kapcsolatot a vásárlóval, ha a rendelés összege jelentős és a megadott adatokban hibát feltételez. Tekintettel arra, hogy a szolgáltató jellemzően 1 munkanapos kiszállítási idővel dolgozik, így az adatok korrekciójáról a késedelmes visszajelzést a szolgáltató nem tudja figyelembe venni.

5.4. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a vásárló és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a vásárlók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

6. Szállítási és fizetési feltételek

6.1. A szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a honlapon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén, valamint az át nem vett és Vásárló kérésére újra kiküldött csomagok esetében a fuvardíjat az vásárló viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Az vásárló az aktuális szállítás díjáról a következő linken keresztül tájékozódhat: https://wisetreenaturals.hu/szallitas. Ha egy vásárlótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az vásárló a második rendelés leadásakor jelzi és erre a szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket. A már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát és az utánuk fizetett szállítási költségetnem befolyásolja.

6.2. Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít vásárlónak a kiszállítási időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A honlapon közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek.

6.3. A megrendelt termékek személyes átvételére egyelőre nincs lehetőség.

6.4. A honlapon megrendelt szolgáltatásokat a szolgáltató az vásárlónak e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

6.5. Az vásárló a szolgáltató által biztosított fizetési módokról, illetve átvételi lehetőségekről a https://wisetreenaturals.hu/vasarlas-menete-es-feltetelei oldalon tájékozódhat.

 

7. Elállás jog

A vásárló 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. A fenti határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen vásárló vagy a vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az árut átveszi. A szolgáltató csak bontatlan árut vesz vissza.

Ha a vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre: WiseTree Kft. 1131 Budapest, Topolya utca 10. Ebből a célból felhasználhatja a lenti elállási nyilatkozat-mintát is.

A vásárló határidőben gyakorolja az elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt postára adja az elállási nyilatkozatát.

A vásárló köteles a szolgáltató számára a fenti postai címre az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi az árut. Az áru visszaküldésének közvetlen költségét a vásárló viseli.

Az elállás joghatásai

Ha a vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül a szolgáltató visszatéríti a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a vásárló a szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítést szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az árut. A visszatérítés során a szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.


Elállási-/Felmondásinyilatkozat-minta


(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)


Címzett: WiseTree Kft. 1131 Budapest, Topolya utca 10.

Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi áru(k) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:

Fogyasztó(k) neve:

Fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papír alapon tett nyilatkozat esetén):

Kelt

 

8. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

8.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a vásárló a kellékszavatossági jogával?

A vásárló a szolgáltató hibás teljesítése esetén a szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a vásárlót a kellékszavatossági igénye alapján?

A vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat. Vásárló és szolgáltató közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén vásárló a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a szolgáltató költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a szolgáltató adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Vásárló kellékszavatossági igényét?

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szolgáltató felhívja a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Vásárló a szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha vásárló igazolja, hogy a terméket, a szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már vásárló köteles bizonyítani, hogy az vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

8.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet vásárló a termékszavatossági jogával?

Vásárló – választása szerint – a 8.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg vásárlót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Vásárló termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Szolgáltató felhívja a vásárló figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

9. Felelősség

9.1. A honlapon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért szolgáltató nem vállal felelősséget.

9.2. A vásárló a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

9.3. A szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. A vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, a szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

9.4. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért szolgáltató nem vállal felelősséget.

9.5. Az ügyfelek által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

9.6. Az internet globális jellege miatt az vásárló elfogadja, hogy a honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a honlap használatával összefüggő bármely tevékenység az vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az ügyfelet terheli a felelősség.

9.7. Amennyiben az vásárló a honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni szolgáltatónak. Amennyiben szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

 

10. Szerzői jogok

10.1. A honlap szerzői jogvédelem alatt áll. A szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a honlapon, valamint a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

10.2. A honlap tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából csak a szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

10.3. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az vásárlónak a honlap felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

 

11. Jogérvényesítési lehetőségek

11.1. Panaszügyintézés

A vásárló a termékkel vagy a szolgáltató tevékenységével kapcsolatos vásárlói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat (vevőszolgálat)

  • Cím: 1131 Budapest, Topolya u. 10.
  • Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: munkanapokon 9-15 óráig
  • Telefon: +36 1 800 1999 (1.-es mellék)
  • Email: info(kukac)wtn(pont)hu

A vásárló a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos vásárlói kifogás 11.1. pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az vásárlónak átadja,
  • telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az vásárlónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a szolgáltató az vásárlóval köteles közölni.

A szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a vásárlóhoz eljusson. Ha a panaszt a szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A szolgáltató az vásárló által előterjesztett panaszokat a 11.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 9:00-15:00 között fogadja.

12.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a szolgáltató és a vásárló között esetlegesen fennálló jogvita szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az vásárló számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben vásárló a vásárlói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vásárlói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az vásárló eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

  • 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
  • Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
  • E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Telefon: +36 1 488 21 31
  • Fax: +36 1 488 21 86

Bírósági eljárás: vásárló jogosult a vásárlói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a vásárlóravonatkozó jogszabályok rendelkezései szerint.

 

13. Egyéb rendelkezések

13.1. A Wise Tree Naturals webshop egy PHP alapokon működő, a Wise Tree Kft. által működtetett információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A honlapon való vásárlás feltételezi az vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

13.2. A vásárló személyes adatainak védelme a (Wise Tree Kft) és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
A vásárló adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

13.3. A szolgáltató internetes áruházában csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki. A vásárló tudomásul veszi, hogy a honlapon közzétett tartalom (szöveg, videó) sem részben, sem egészben nem másolható, nem továbbítható, nem terjeszthető, nem közzétehető és nem tárolható semmilyen célból a Wise Tree Korlátolt Felelősségű Társaság előzetes írásbeli hozzájárulás nélkül.

13.4. A szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben nem tájékoztatja.

 

Budapest, 2024. március

Ha értesülni szeretnél legújabb akcióinkról, ajándékainkról

Kérjük töltsd ki!
Kérjük töltsd ki!
Elolvasás után jelöld be a mezőt!
Kérlek, ezt a mezőt is töltsd ki!
Invalid Input
"Nem vagyok robot" teszt sikertelen.

Elérhetőségeink

Központi telefonszámunk:
+36 1 800 1999
Munkanapokon 9:00-15:00 között.

E-mail: info@wtn.hu
Terméktanácsadás: kérdéseit várjuk a hogyan@wtn.hu e-mail címre.

Telefon mellékek

1-es mellék: Leadott megrendelések
2-es mellék: Csomagszállítás
3-es mellék: Számlázás
4-es mellék: Viszonteladói, kiskereskedelmi információk

Kövess Minket