fbpx

A vásárlás menete

A termékek leírásait több helyen is elolvashatod. A különbségek a leírások részletességében vannak. Ha szeretnél egy terméket megvásárolni, akkor a menü használatával válaszd ki a számodra megfelelő terméket és a menüpontra kattintva nyisd meg a termék aloldalát.

A kiválasztott terméket tedd a kosárba a “KOSÁRBA RAKOM” gombbal, utána kattints a felugró popp up „TOVÁBB A KOSÁRRA” linkre.

Ezután a honlap átirányít a “kosár” oldalra, ahol amennyiben bejelentkeztél a vásárlói fiókodba módosíthatod a kiválasztott termékek mennyiségét és felhasználhatod a rendelkezésedre álló, érvényes kupon kedvezményt, vagy a törzsvásárlói kedvezményt (TVP). Felhívjuk a figyelmedet, hogy a kupon kedvezményt, valamint a TVP-t, illetve bármilyen más kedvezményt csak magánszemély vásárlóink vehetik igénybe. Amennyiben magánszemélyként vásárolsz, de bármilyen cég vagy egyéni vállalkozó nevére kéred a számla kiállítását, úgy a rendszer automatikusan átsorol céges vásárlónak és a magánszemélyeket megillető kedvezményeket nem veheted igénybe.

A kosár oldal alján a „Tovább” gombra kattintva kiválaszthatod, hogy beregisztrálsz és belépsz, vagyis a regisztrációdon keresztül (ezt választva nem kell újra megadnod a szállítás és számlázási adataid) vagy vendégként folytatod a vásárlást.

A szállítási és számlázási adatok megadása után az oldal alján található „Tovább” gombra kattintva a kosár összegző oldalra érkezel, ahol leellenőrizheted a vásárolt termékeket és kedvezményeket, kiválaszthatod a fizetési módot és megjegyzést írhatsz a csomag kiszállításával kapcsolatban.
A rendelés véglegesítéséhez kattints az oldal alján található „Megrendelem” gombra. A felek között a szerződés az áru megrendelésével jön létre, amely magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül.

Ezt követően megjelenik a „Megrendelési információk” oldala, ami a rendelés végleges adataival ad neked visszajelzést a rendelésről. Itt láthatod a "Megrendelés számot", ami a segítségedre lesz, ha a megrendeléssel kapcsolatban szeretnél ügyet intézni az ügyfélszolgálatunkon. A fent említett oldal megjelenésével egy időben a rendszer egy emailt küld neked a „Megrendelési információk” oldalon látható rendelési információkkal. A levélben találsz egy linket, melyre kattintva nyomon követheted a megrendelésed állapotát.

Kérjük ellenőrizd, hogy a levelünk adott esetben nem a levélszemét mappába kerül-e (különböző email beállítások miatt).

Amikor a megrendelésedet a kollégák becsomagolják, automatikus üzenetet kapsz a rendszertől, ami tartalmazza a csomagod címke azonosítóját, mellyel nyomon követheted a csomagod útját a webshopunktól a kézbesítési címig.

A honlapunkon feltüntetett árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t.

Fizetési módok

Fizetés előre utalással

Előre utalásos vásárláskor a fizetendő összeget előre át kell utalnod forintban (külföldi bankszámláról történő utalás esetén válaszd a deviza pénznemek közül a HUF pénznemet, vagy egyeztess a bankoddal, hogy minden esetben a számlán lévő HUF pénzösszeg kerüljön elutalásra), vagy befizetned a Wise Tree Kft. OTP Banknál vezetett bankszámlájára, aminek a száma: 11709002-21135853.

A közlemény rovatba kérjük írd be rendeléskor kapott kódot. Javasoljuk, hogy az átutalást a rendelés után közvetlenül végezd el, mivel csak az átutalt összeg beérkezése után postázzuk a csomagot.

Ha nincs bankszámlád és előreutalással kívánsz fizetni, akkor pénztári befizetést az OTP banknál kezdeményezhetsz az alábbi számlaszámra: 11709002-21135853.

A bankszámlánkra történő pénz beérkezését minden munkanap többször ellenőrizzük, és azonnal könyveljük.

Magyarországról történő utalás esetén: 

Amennyiben nem a vásárlás alapján kiállított számlán lévő pontos HUF összeg érkezik a a Wise Tree Kft. OTP Banknál vezetett bankszámlájára, a többletkülönbözetet visszautaljuk arra a bankszámlára, ahonnan érkezett. A visszautalás során keletkező utalási költségek teljes egészében a vásárlót terhelik. Visszautalás költsége: 0,045% min. 95 Ft, max 5.000 Ft.

Amennyiben a megrendeléshez tartozó számlán lévő összeghez képest kevesebb érkezik a a Wise Tree Kft. OTP Banknál vezetett bankszámlájára, a csomagot visszatartjuk. A rendszer a teljesen ki nem fizetett megrendeléseket 15 nap után automatikusan törli. Amennyiben a megrendelés törlésre került, a beérkezett összeget visszautaljuk. A visszautalás során keletkező utalási költségek teljes egészében a vásárlót terhelik. Visszautalás költsége: 0,045% min. 95 Ft, max 5.000 Ft.

Külföldről való fizetés esetén: 

  • IBAN: HU70 1170 9002 2113 5853 0000 0000
  • BIC(SWIFT)KÓD: OTPVHUHB

Utalás külföldi bankszámláról:
Az áruk ellenértékét kizárólag a szolgáltató forint (HUF) bankszámlájára lehet teljesíteni forintban, abban az esetben is, ha az utalást devizában indították. Az ügyfél köteles gondoskodni arról, hogy a szolgáltató bankszámláján a vásárlásnak megfelelő forint összeg kerüljön jóváírásra. A devizában indított utalások, amelyeknél nem a pontos forint összeg kerül jóváírásra, automatikusan visszaküldésre kerülnek. Ilyenkor a teljes banki költség az ügyfelet terheli. Amennyiben nehézséget jelent a vásárlás pontos összegének elutalása forintban, úgy a devizában történő banki átutalás helyett a bankkártyás fizetésre is lehetőség van.

Fizetés utánvéttel

Ebben az esetben a csomag kézhezvételekor, a kézbesítőnek fizeted a csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával.
Utánvétes fizetés esetén a GLS futárszolgálat pénzkezelési díja +450 Ft.

Fizetés bankkártyával

A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése utána a Barion weblapjára irányítunk, ahol a Barion által is használt legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal, hitelkártyáddal.

A bankkártya adatok hozzánk semmilyen formában nem jutnak el. Azokat csak és kizárólag a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, a Barion Payment Zrt. kezeli, fizetés ellenőrzés céljából a H-EN-I-1064/2013 engedélyszámmal.

Ha a kártya használata sikertelen, akkor annak oka, hogy a kártyák kibocsátó bank nem engedélyezi a Barionnak a megadott összeg levonását. Ilyen esetben a kártyát kibocsátó bankodnál tudsz informálódni a probléma okáról és annak megoldásáról. A bank a fizetés időpontját kéri, ami alapján beazonosítja a tranzakciót és feloldja a fizetési korlátot okozó biztonsági beállítást.

Bankkártya fizetési szolgáltatónk a Barion. Elfogadott kártyatípusok: barion card strip intl large

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi!
Kérjük, érdeklődj bankod ügyfélszolgálatán, hogy az általad használni kívánt kártya felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

Adatvédelem

A személyes adataid védelme a Wise Tree Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az adataidat bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. Kivétel ez alól, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. Barion kártyás fizetés szolgáltató, GLS futárszolgálat).
Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

Szállítási információk

A megrendelt termékeket a GLS szállítja ki munkanapokon.
Kiszállítással kapcsolatban bővebben itt tudsz tájékozódni: https://wisetreenaturals.hu/szallitas

Személyes átvétel

Személyes átvételre egyelőre nincs lehetőség.

Rendelés visszaigazolás

A megrendelést követően kapni fogsz egy automatikus visszaigazoló e-mailt. Ez a levelezésre használt programod beállításaitól függően a levélszemét / spam mappában is landolhat. Kérjük ezt a lehetőséget is ellenőrizd.

Felelősséget sajnos nem tudunk vállalni, ha ennek okán, vagy pl. hibás e-mail cím megadása miatt nem érkezik tőlünk semmilyen e-mail.

Amennyiben nehézségeid vannak, hívj bennünket (+36 1 800 1999). Segítünk.

Elállás joga, módja és következményei

A leadott és visszaigazolt rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet tartalmazza.

A jogszabály részletesebb ismertetésétől, és különböző esetekre vonatkozó előírásaitól eltekintünk, mert az általunk vállalt 100% pénzvisszafizetési garancia ennél sokkal nagyobb biztonságot ad vásárlóinknak akiknek így lényegesen kisebb kockázatot kell vállalniuk. A részleteket lásd a 100% pénzvisszafizetési garancia leírásban.

A vételár visszatérítése

Amennyiben problémád van valamely WTN webáruházunkban vásárolt termékünkkel, nyugodtan jelezd nekünk írásban (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.). Valószínűleg tudunk segíteni, azonban számos esetben az adott termék adatlapján, a gyakori kérdések között is választ kaphatsz a felmerülő egyszerűbb problémákra.

A WTN termékekre minőségi garanciát vállalunk. A minőségi garancia a termék romlására, sérülésére, fizikai paramétereire vonatkozik. Amennyiben olyan termék érkezik hozzád, aminek a csomagolása megrongálódott, és emiatt feltételezhető, hogy a termék minőségében változás következett be, kérlek, jelezd nekünk emailben!

A WTN termékekre allergia, egyéni túlérzékenység, várt hatás elmaradása esetén reklamációt nem tudunk elfogadni. A vételár visszatérítését csak a közvetlenül tőlünk vásárolt termékekre tudunk vállalni. Harmadik fél esetén ugyanis nem tudjuk garantálni, hogy a termék minősége nem egyéb tényezőtől változott negatív irányba. Mielőtt visszaküldenéd a terméket, mindenképpen keress minket email-ben!

Időnként az adott termék adatlapján található gyakori kérdések között válasz található egyszerű problémákra.

A vételár visszatérítésének feltételei a következők:

  • A vásárlástól számított 2 hónapon belül kell jelezned, ha a tőlünk vásárolt termékkel kapcsolatban minőségi problémát észlelsz.
  • A tőlünk kapott e-mailt, amiben a rendelésed azonosító száma szerepel és/vagy számlát őrizd meg.
  • Vissza kell küldened nekünk a termék minimum 50%-át (a postaköltség ez esetben téged terhel).

A vételár visszatérítéséhez a következőket kérjük tőled:

  • Írd meg nekünk a vásárlásod azonosító kódját (amit tőlünk kaptál), hogy mi is be tudjuk azonosítani tényleg tőlünk vásároltad-e a terméket.
  • A bankszámlaszámot, ahova a pénzed visszautalhatjuk.
  • Küldd vissza a terméket, illetve annak minimum 50%-át (ez esetben a postaköltség téged terhel).
  • Pár szóban írd le, mi volt a minőségi probléma a termékkel, így ki tudjuk vizsgálni a hibát.

A terméket erre a címre küldd vissza:

Wise Tree Kft.

1131 Budapest, Topolya u. 10.

Amikor nem tudjuk a vételárat visszatéríteni

Nem tudjuk a vételárat visszatéríteni, ha a fenti feltételek nem teljesülnek. Tehát nem jár vissza a vételár amennyiben:

  • A vásárlástól számított 6 hónapon túl szeretnéd ezt érvényesíteni.
  • Ha nem tudod igazolni, hogy tőlünk vásároltad a terméket (pl. rendelés azonosítójának bemutatásával, vagy a tőlünk kapott számla másolatával stb).
  • Ha a terméknek több mint a fele hiányzik.
  • Ha terméket allergia, egyéni túlérzékenység, várt hatás elmaradása vagy egyéb szubjektív ok miatt szeretnéd visszaküldeni.

Ha értesülni szeretnél legújabb akcióinkról, ajándékainkról

Kérjük töltsd ki!
Kérjük töltsd ki!
Elolvasás után jelöld be a mezőt!
Kérlek, ezt a mezőt is töltsd ki!
Invalid Input
"Nem vagyok robot" teszt sikertelen.

Elérhetőségeink

Központi telefonszámunk:
+36 1 800 1999
Munkanapokon 9:00-15:00 között.

E-mail: info@wtn.hu
Terméktanácsadás: kérdéseit várjuk a hogyan@wtn.hu e-mail címre.

Telefon mellékek

1-es mellék: Leadott megrendelések
2-es mellék: Csomagszállítás
3-es mellék: Számlázás
4-es mellék: Viszonteladói, kiskereskedelmi információk

Kövess Minket