fbpx

A vásárlás menete

A termékek leírásait több helyen is elolvashatod. A különbségek a leírások részletességében vannak. Ha szeretnél egy terméket megvásárolni, akkor a menü használatával válaszd ki a számodra megfelelő terméket és a menüpontra kattintva nyisd meg a termék aloldalát..

A kiválasztott terméket tedd a kosárba a “kosárba teszem” gombbal.

Ezután a honlap átirányít a “kosár” részhez, ahol eldöntheted, hogy tovább vásárolsz-e (“tovább vásárolok” link) vagy haladsz a rendelésed véglegesítése felé.

A kosárban meg kell adnod a számlázási címed és ha máshova kéred a csomagot, akkor a szállítási címet is.

Ezt követően ki kell választanod a számodra megfelelő szállítási és fizetési módokat, illetve jelezheted ha valamilyen szokásostól eltérő kérdésed, megjegyzésed van.

A “tovább az ellenőrzéshez és a rendelés véglegesítéséhez” gombbal egy ellenőrző oldalra jutsz, ahol újból átnézheted a rendelésed, és amennyiben mindent megfelelőnek találsz a “rendelés megerősítése” gombbal véglegesíted a rendelésed, illetve változtathatsz még a részleteken.

Ezt követően egy automatikus e-mailben tájékoztatunk a további teendőkről. Kérjük ellenőrizd, hogy a levelünk adott esetben nem a levélszemét mappába kerül-e (különböző email beállítások miatt).

A honlapunkon feltüntetett árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t.

Fizetési módok

Fizetés előre utalással

Előreutalásos vásárláskor a fizetendő összeget előre át kell utalnod, vagy befizetned a Wise Tree Kft. OTP Banknál vezetett bankszámlájára, aminek a száma: 11709002-21135853.

A közlemény rovatba kérjük írd be rendeléskor kapott kódot. Javasoljuk, hogy az átutalást a rendelés után közvetlenül végezd el, mivel csak az átutalt összeg beérkezése után postázzuk a csomagot.

Ha nincs bankszámlád és előreutalással kívánsz fizetni, akkor pénztári befizetést az OTP banknál kezdeményezhetsz az alábbi számlaszámra: .11709002-21135853.

A bankszámlánkra történő pénz beérkezését minden munkanap többször ellenőrizzük, és azonnal könyveljük.

Külföldről való fizetés esetén: 

  • IBAN: HU70 1170 9002 2113 5853 0000 0000
  • BIC(SWIFT)KÓD: OTPVHUHB

Fizetés utánvéttel

Ebben az esetben a csomag kézhezvételekor, a kézbesítőnek fizeted a csomag ellenértékét készpénzben. Utánvétes fizetés esetén a GLS futárszolgálat pénzkezelési díja +580 Ft.

Fizetés bankkártyával

A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelse utána a Barion weblapjára irányítunk, ahol a Barion által is használt legbiztonságosabbnak ítélt, titkosításal lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal, hitelkártyáddal.

A bankkártya adatok hozzánk semmilyen formában nem jutnak el. Azokat csak és kizárólag a Magyar Nemzeti Bank alatt álló intézmény, a Barion Payment Zrt. kezeli, fizetés ellenőrzés céljából a H-EN-I-1064/2013 engedélyszámmal.

Bannkártya fizetési szolgáltatónk a Barion. Elfogadott kártyatípusok: barion card strip intl large

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi!
Kérjük, érdeklődj  bankod ügyfélszolgálatán, hogy az általad használni kívánt kártya felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

Adatvédelem

A személyes adataid védelme a Wise Tree Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az adataidat bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. Kivétel ez alól ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

Szállítási információk

A megrendelt termékeket a GLS szállítja ki munkanapokon. Kiszállítással kapcsolatban bővebben itt tudsz tájékozodni:
https://wisetreenaturals.hu/szallitas

Személyes átvétel

Személyes átvételre egyelőre nincs lehetőség.

Rendelés visszaigazolás

A megrendelést követően kapni fogsz egy automatikus visszaigazoló e-mailt. Ez a levelezésre használt programod beállításaitól függően a levélszemét / spam mappában is landolhat. Kérjük ezt a lehetőséget is ellenőrizd.

Felelősséget sajnos nem tudunk vállalni ha ennek okán, vagy pl. hibás e-mail cím megadása miatt nem érkezik tőlünk semmilyen e-mail.

Amennyiben nehézségeid vannak, hívj bennünket (+36 20 348 40 27 ). Segítünk.

Elállás joga, módja és következményei

A leadott és visszaigazolt rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a 17/1999. (II.5). Korm. rendelet tartalmazta a 45/2014. (II.26.) Korm. hatálybalépéséig. A 2014. június 13. napja után kötött szerződésekre már ennek szabályai vonatkoznak.

A jogszabály részletesebb ismertetésétől, és különböző esetekre vonatkozó előírásaitól eltekintünk, mert az általunk vállalt 100% pénzvisszafizetési garancia ennél sokkal nagyobb biztonságot ad vásárlóinknak akiknek így lényegesen kisebb kockázatot kell vállalniuk. A részleteket lásd a 100% pénzvisszafizetési garancia leírásban.

A vételár visszatérítése

Amennyiben problémád van valamely WTN webáruházunkban vásárolt termékünkkel, nyugodtan jelezd nekünk írásban (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.). Valószínűleg tudunk segíteni, azonban számos esetben az adott termék adatlapján, a gyakori kérdések között is választ kaphatsz a felmerülő egyszerűbb problémákra.

A WTN termékekre minőségi garanciát vállalunk. A minőségi garancia a termék romlására, sérülésére, fizikai paramétereire vonatkozik. Amennyiben olyan termék érkezik hozzád, aminek a csomagolása megrongálódott, és emiatt feltételezhető, hogy a termék minőségében változás következett be, kérlek, jelezd nekünk emailben!

A WTN termékekre allergia, egyéni túlérzékenység, várt hatás elmaradása esetén reklamációt nem tudunk elfogadni. A vételár visszatérítését csak a közvetlenül tőlünk vásárolt termékekre tudunk vállalni. Harmadik fél esetén ugyanis nem tudjuk garantálni, hogy a termék minősége nem egyéb tényezőtől változott negatív irányba. Mielőtt visszaküldenéd a terméket, mindenképpen keress minket email-ben!

Időnként az adott termék adatlapján található gyakori kérdések között válasz található egyszerű problémákra.

A vételár visszatérítésének feltételei a következők:

          • A vásárlástól számított 6 hónapon belül kell jelezned, ha a tőlünk vásárolt termékkel kapcsolatban minőségi problémát észlelsz.
          • A tőlünk kapott e-mailt, amiben a rendelésed azonosító száma szerepel és/vagy számlát őrizd meg.
          • Vissza kell küldened nekünk a termék minimum 50%-át (a postaköltség ez esetben téged terhel).

A vételár visszatérítéséhez a következőket kérjük tőled:

          • Írd meg nekünk a vásárlásod azonosító kódját (amit tőlünk kaptál), hogy mi is be tudjuk azonosítani tényleg tőlünk vásároltad-e a terméket.
          • A bankszámlaszámot, ahova a pénzed visszautalhatjuk.
          • Küldd vissza a terméket, illetve annak minimum 50%-át (ez esetben a postaköltség téged terhel).
          • Pár szóban írd le, mi volt a minőségi probléma a termékkel, így ki tudjuk vizsgálni a hibát.

A terméket erre a címre küldd vissza:

Wise Tree Kft.

1131 Budapest, Topolya u. 10.

Amikor nem tudjuk a vételárat visszatéríteni

Nem tudjuk a vételárat visszatéríteni, ha a fenti feltételek nem teljesülnek. Tehát nem jár vissza a vételár amennyiben:

      • A vásárlástól számított 6 hónapon túl szeretnéd ezt érvényesíteni.
      • Ha nem tudod igazolni, hogy tőlünk vásároltad a terméket (pl. rendelés azonosítójának bemutatásával, vagy a tőlünk kapott számla másolatával stb).
      • Ha a terméknek több mint a fele hiányzik.
      • Ha terméket allergia, egyéni túlérzékenység, várt hatás elmaradása vagy egyéb szubjektív ok miatt szeretnéd visszaküldeni.

Ha értesülni szeretnél legújabb akcióinkról, ajándékainkról

Kérjük töltsd ki!
Kérjük töltsd ki!
Elolvasás után jelöld be a mezőt!
Kérlek, ezt a mezőt is töltsd ki!
"Nem vagyok robot" teszt sikertelen.

Elérhetőségeink

Központi telefonszámunk:
+36 1 800 1999
Munkanapokon 9:00-15:00 között.

E-mail: info@wtn.hu
Terméktanácsadás: kérdéseit várjuk a hogyan@wtn.hu e-mail címre.

Telefon mellékek

1-es mellék: Leadott megrendelések
2-es mellék: Csomagszállítás
3-es mellék: Számlázás
4-es mellék: Viszonteladói, kiskereskedelmi információk

Kövess Minket