A vásárlás menete
A termékek leírásait több helyen is elolvashatod. A különbségek a leírások részletességében vannak. Ha szeretnél egy terméket megvásárolni, akkor a menü használatával válaszd ki a számodra megfelelő terméket és a menüpontra kattintva nyisd meg a termék aloldalát..
A kiválasztott terméket tedd a kosárba a “kosárba teszem” gombbal.
Ezután a honlap átirányít a “kosár” részhez, ahol eldöntheted, hogy tovább vásárolsz-e (“tovább vásárolok” link) vagy haladsz a rendelésed véglegesítése felé.
A kosárban meg kell adnod a számlázási címed és ha máshova kéred a csomagot, akkor a szállítási címet is.
Ezt követően ki kell választanod a számodra megfelelő szállítási és fizetési módokat, illetve jelezheted ha valamilyen szokásostól eltérő kérdésed, megjegyzésed van.
A “tovább az ellenőrzéshez és a rendelés véglegesítéséhez” gombbal egy ellenőrző oldalra jutsz, ahol újból átnézheted a rendelésed, és amennyiben mindent megfelelőnek találsz a “rendelés megerősítése” gombbal véglegesíted a rendelésed, illetve változtathatsz még a részleteken.
Ezt követően egy automatikus e-mailben tájékoztatunk a további teendőkről. Kérjük ellenőrizd, hogy a levelünk adott esetben nem a levélszemét mappába kerül-e (különböző email beállítások miatt).
A honlapunkon feltüntetett árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t.
Fizetési módok
Fizetés előre utalással
Előreutalásos vásárláskor a fizetendő összeget előre át kell utalnod, vagy befizetned a Wise Tree Kft. OTP Banknál vezetett bankszámlájára, aminek a száma: 11709002-21135853.
A közlemény rovatba kérjük írd be rendeléskor kapott kódot. Javasoljuk, hogy az átutalást a rendelés után közvetlenül végezd el, mivel csak az átutalt összeg beérkezése után postázzuk a csomagot.
Ha nincs bankszámlád és előreutalással kívánsz fizetni, akkor pénztári befizetést az OTP banknál kezdeményezhetsz az alábbi számlaszámra: .11709002-21135853.
A bankszámlánkra történő pénz beérkezését minden munkanap többször ellenőrizzük, és azonnal könyveljük.
Külföldről való fizetés esetén:
- IBAN: HU70 1170 9002 2113 5853 0000 0000
- BIC(SWIFT)KÓD: OTPVHUHB
Fizetés utánvéttel
Ebben az esetben a csomag kézhezvételekor, a kézbesítőnek fizeted a csomag ellenértékét készpénzben. Utánvétes fizetés esetén a GLS futárszolgálat pénzkezelési díja +580 Ft.
Fizetés bankkártyával
A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelse utána a Barion weblapjára irányítunk, ahol a Barion által is használt legbiztonságosabbnak ítélt, titkosításal lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal, hitelkártyáddal.
A bankkártya adatok hozzánk semmilyen formában nem jutnak el. Azokat csak és kizárólag a Magyar Nemzeti Bank alatt álló intézmény, a Barion Payment Zrt. kezeli, fizetés ellenőrzés céljából a H-EN-I-1064/2013 engedélyszámmal.
Bannkártya fizetési szolgáltatónk a Barion. Elfogadott kártyatípusok:
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi!
Kérjük, érdeklődj bankod ügyfélszolgálatán, hogy az általad használni kívánt kártya felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
Adatvédelem
A személyes adataid védelme a Wise Tree Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az adataidat bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. Kivétel ez alól ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
Szállítási információk
A megrendelt termékeket a GLS szállítja ki munkanapokon. Kiszállítással kapcsolatban bővebben itt tudsz tájékozodni:
https://wisetreenaturals.hu/szallitas
Személyes átvétel
Személyes átvételre egyelőre nincs lehetőség.
Rendelés visszaigazolás
A megrendelést követően kapni fogsz egy automatikus visszaigazoló e-mailt. Ez a levelezésre használt programod beállításaitól függően a levélszemét / spam mappában is landolhat. Kérjük ezt a lehetőséget is ellenőrizd.
Felelősséget sajnos nem tudunk vállalni ha ennek okán, vagy pl. hibás e-mail cím megadása miatt nem érkezik tőlünk semmilyen e-mail.
Amennyiben nehézségeid vannak, hívj bennünket (+36 20 348 40 27 ). Segítünk.
Elállás joga, módja és következményei
A leadott és visszaigazolt rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a 17/1999. (II.5). Korm. rendelet tartalmazta a 45/2014. (II.26.) Korm. hatálybalépéséig. A 2014. június 13. napja után kötött szerződésekre már ennek szabályai vonatkoznak.
A jogszabály részletesebb ismertetésétől, és különböző esetekre vonatkozó előírásaitól eltekintünk, mert az általunk vállalt 100% pénzvisszafizetési garancia ennél sokkal nagyobb biztonságot ad vásárlóinknak akiknek így lényegesen kisebb kockázatot kell vállalniuk. A részleteket lásd a 100% pénzvisszafizetési garancia leírásban.
A vételár visszatérítése
Amennyiben problémád van valamely WTN webáruházunkban vásárolt termékünkkel, nyugodtan jelezd nekünk írásban (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.). Valószínűleg tudunk segíteni, azonban számos esetben az adott termék adatlapján, a gyakori kérdések között is választ kaphatsz a felmerülő egyszerűbb problémákra.
A WTN termékekre minőségi garanciát vállalunk. A minőségi garancia a termék romlására, sérülésére, fizikai paramétereire vonatkozik. Amennyiben olyan termék érkezik hozzád, aminek a csomagolása megrongálódott, és emiatt feltételezhető, hogy a termék minőségében változás következett be, kérlek, jelezd nekünk emailben!
A WTN termékekre allergia, egyéni túlérzékenység, várt hatás elmaradása esetén reklamációt nem tudunk elfogadni. A vételár visszatérítését csak a közvetlenül tőlünk vásárolt termékekre tudunk vállalni. Harmadik fél esetén ugyanis nem tudjuk garantálni, hogy a termék minősége nem egyéb tényezőtől változott negatív irányba. Mielőtt visszaküldenéd a terméket, mindenképpen keress minket email-ben!
Időnként az adott termék adatlapján található gyakori kérdések között válasz található egyszerű problémákra.
A vételár visszatérítésének feltételei a következők:
- A vásárlástól számított 6 hónapon belül kell jelezned, ha a tőlünk vásárolt termékkel kapcsolatban minőségi problémát észlelsz.
- A tőlünk kapott e-mailt, amiben a rendelésed azonosító száma szerepel és/vagy számlát őrizd meg.
- Vissza kell küldened nekünk a termék minimum 50%-át (a postaköltség ez esetben téged terhel).
A vételár visszatérítéséhez a következőket kérjük tőled:
- Írd meg nekünk a vásárlásod azonosító kódját (amit tőlünk kaptál), hogy mi is be tudjuk azonosítani tényleg tőlünk vásároltad-e a terméket.
- A bankszámlaszámot, ahova a pénzed visszautalhatjuk.
- Küldd vissza a terméket, illetve annak minimum 50%-át (ez esetben a postaköltség téged terhel).
- Pár szóban írd le, mi volt a minőségi probléma a termékkel, így ki tudjuk vizsgálni a hibát.
A terméket erre a címre küldd vissza:
Wise Tree Kft.
1131 Budapest, Topolya u. 10.
Amikor nem tudjuk a vételárat visszatéríteni
Nem tudjuk a vételárat visszatéríteni, ha a fenti feltételek nem teljesülnek. Tehát nem jár vissza a vételár amennyiben:
- A vásárlástól számított 6 hónapon túl szeretnéd ezt érvényesíteni.
- Ha nem tudod igazolni, hogy tőlünk vásároltad a terméket (pl. rendelés azonosítójának bemutatásával, vagy a tőlünk kapott számla másolatával stb).
- Ha a terméknek több mint a fele hiányzik.
- Ha terméket allergia, egyéni túlérzékenység, várt hatás elmaradása vagy egyéb szubjektív ok miatt szeretnéd visszaküldeni.