A vásárlás menete
A termékek leírásait több helyen is elolvashatod. A különbségek a leírások részletességében vannak. Ha szeretnél egy terméket megvásárolni, akkor a menü használatával válaszd ki a számodra megfelelő terméket és a menüpontra kattintva nyisd meg a termék aloldalát..
A kiválasztott terméket tedd a kosárba a “kosárba teszem” gombbal.
Ezután a honlap átirányít a “kosár” részhez, ahol eldöntheted, hogy tovább vásárolsz-e vagy haladsz a rendelésed véglegesítése felé.
Ha van WTN ajándékkártyád vagy kuponod, akkor azt felhasználhatod az ajándékkártya vagy kupon leírásában meghatározott kedvezményre.
Minden vásárláshoz csak egy ajándékkártyát vagy kupont lehet felhasználni. Az ajándékkártyák és kuponok nem kombinálhatóak.
A kosárban meg kell adnod a számlázási címed és ha máshova kéred a csomagot, akkor a szállítási címet is.
Ezt követően ki kell választanod a számodra megfelelő szállítási és fizetési módokat, illetve jelezheted ha valamilyen szokásostól eltérő kérdésed, megjegyzésed van.
A “tovább az ellenőrzéshez és a rendelés véglegesítéséhez” gombbal egy ellenőrző oldalra jutsz, ahol újból átnézheted a rendelésed, és amennyiben mindent megfelelőnek találsz a “rendelés megerősítése” gombbal véglegesíted a rendelésed, illetve változtathatsz még a részleteken.
Ezt követően egy automatikus e-mailben tájékoztatunk a további teendőkről. Kérjük ellenőrizd, hogy a levelünk adott esetben nem a levélszemét mappába kerül-e (különböző email beállítások miatt).
A honlapunkon feltüntetett árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t.
Fizetési módok
Fizetés előre utalással
Előreutalásos vásárláskor a fizetendő összeget előre át kell utalnod, vagy befizetned a Wise Tree Kft. OTP Banknál vezetett bankszámlájára, aminek a száma: 11709002-21135853.
A közlemény rovatba kérjük írd be rendeléskor kapott kódot. Javasoljuk, hogy az átutalást a rendelés után közvetlenül végezd el, mivel csak az átutalt összeg beérkezése után postázzuk a csomagot.
Ha nincs bankszámlád és előreutalással kívánsz fizetni, akkor pénztári befizetést az OTP banknál kezdeményezhetsz az alábbi számlaszámra: .11709002-21135853.
A bankszámlánkra történő pénz beérkezését minden munkanap többször ellenőrizzük, és azonnal könyveljük.
Külföldről való fizetés esetén:
- IBAN: HU70 1170 9002 2113 5853 0000 0000
- BIC(SWIFT)KÓD: OTPVHUHB
Fizetés utánvéttel
Ebben az esetben a csomag kézhezvételekor, a kézbesítőnek fizeted a csomag ellenértékét készpénzben. Utánvétes fizetés esetén a GLS futárszolgálat pénzkezelési díja +305 Ft.
Fizetés bankkártyával
A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelse utána a Barion weblapjára irányítunk, ahol a Barion által is használt legbiztonságosabbnak ítélt, titkosításal lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal, hitelkártyáddal.
A bankkártya adatok hozzánk semmilyen formában nem jutnak el. Azokat csak és kizárólag a Magyar Nemzeti Bank alatt álló intézmény, a Barion Payment Zrt. kezeli, fizetés ellenőrzés céljából a H-EN-I-1064/2013 engedélyszámmal.
Bannkártya fizetési szolgáltatónk a Barion. Elfogadott kártyatípusok:
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi!
Kérjük, érdeklődj bankod ügyfélszolgálatán, hogy az általad használni kívánt kártya felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
Adatvédelem
A személyes adataid védelme a Wise Tree Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az adataidat bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. Kivétel ez alól ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
Szállítási információk
A megrendelt termékeket a GLS szállítja ki munkanapokon. Kiszállítással kapcsolatban bővebben itt tudsz tájékozodni:
https://wisetreenaturals.hu/szallitas
Személyes átvétel
Személyes átvételre egyelőre nincs lehetőség.
Rendelés visszaigazolás
A megrendelést követően kapni fogsz egy automatikus visszaigazoló e-mailt. Ez a levelezésre használt programod beállításaitól függően a levélszemét / spam mappában is landolhat. Kérjük ezt a lehetőséget is ellenőrizd.
Felelősséget sajnos nem tudunk vállalni ha ennek okán, vagy pl. hibás e-mail cím megadása miatt nem érkezik tőlünk semmilyen e-mail.
Amennyiben nehézségeid vannak, hívj bennünket (+36 20 348 40 27 ). Segítünk.
Elállás joga, módja és következményei
A leadott és visszaigazolt rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a 17/1999. (II.5). Korm. rendelet tartalmazta a 45/2014. (II.26.) Korm. hatálybalépéséig. A 2014. június 13. napja után kötött szerződésekre már ennek szabályai vonatkoznak.
A jogszabály részletesebb ismertetésétől, és különböző esetekre vonatkozó előírásaitól eltekintünk, mert az általunk vállalt 100% pénzvisszafizetési garancia ennél sokkal nagyobb biztonságot ad vásárlóinknak akiknek így lényegesen kisebb kockázatot kell vállalniuk. A részleteket lásd a 100% pénzvisszafizetési garancia leírásban.
Pénzvisszafizetési garancia
Amennyiben problémád van valamely WTN webáruházunkban vásárolt termékünkkel, nyugodtan jelezd nekünk írásban (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.). Valószínűleg tudunk segíteni, azonban számos esetben az adott termék adatlapján, a gyakori kérdések között is választ kaphatsz a felmerülő egyszerűbb problémákra.
A WTN termékekre minőségi garanciát vállalunk. A minőségi garancia a termék romlására, sérülésére, fizikai paramétereire vonatkozik. Amennyiben olyan termék érkezik hozzád, aminek a csomagolása megrongálódott, és emiatt feltételezhető, hogy a termék minőségében változás következett be, kérlek, jelezd nekünk emailben!
A WTN termékekre allergia, egyéni túlérzékenység, várt hatás elmaradása esetén reklamációt nem tudunk elfogadni. Pénzvisszafizetési garanciát, a fent említett esetekben, csak a közvetlenül tőlünk vásárolt termékekre tudunk vállalni. Harmadik fél esetén ugyanis nem tudjuk garantálni, hogy a termék minősége nem egyéb tényezőtől változott negatív irányba. Mielőtt visszaküldenéd a terméket, mindenképpen keress minket email-ben!
Időnként az adott termék adatlapján található gyakori kérdések között válasz található egyszerű problémákra.
Garancia érvényesítése
Mint mindennek, a garancia érvényesítésének is vannak alapfeltételei, melyek a következők:
- A vásárlástól számított 6 hónapon belül kell jelezned ha valamivel nem vagy elégedett.
- A tőlünk kapott e-mailt, amiben a rendelésed azonosító száma szerepel és/vagy számlát őrizd meg.
- Vissza kell küldened nekünk a termék minimum 50%-át (a postaköltség ez esetben téged terhel).
Amennyiben szeretnéd érvényesíteni a pénzvisszafizetési garanciát a következőket kérjük tőled:
- Írd meg nekünk a vásárlásod azonosító kódját (amit tőlünk kaptál), hogy mi is be tudjuk azonosítani tényleg tőlünk vásároltad-e a terméket.
- A bankszámlaszámot, ahova a pénzed visszautalhatjuk.
- Küldd vissza a terméket, illetve annak minimum 50%-át (ez esetben a postaköltség téged terhel)
- Pár szóban írd le, mi volt a probléma a termékkel, így ki tudjuk vizsgálni a hibát.
A terméket erre a címre küldd vissza:
Wise Tree Kft.
1131 Budapest, Topolya u. 10.
Amikor nem tudunk pénzvisszafizetési garanciát vállalni
Értelemszerűen akkor nem jár pénzvisszafizetési garancia, ha a fenti érvényesítési feltételeknek nem felel meg az adott helyzet. Picit konkrétabban, tehát nem jár pénzvisszafizetési garancia amennyiben:
- A vásárlástól számított 6 hónapon túl szeretnéd ezt érvényesíteni.
- Ha nem tudod igazolni, hogy tőlünk vásároltad a terméket (pl. rendelés azonosítójának bemutatásával, vagy a tőlünk kapott számla másolatával stb).
- Ha a terméknek több mint a fele hiányzik.