A vásárlás menete
A termékek leírásait több helyen is elolvashatod. A különbségek a leírások részletességében vannak. Ha szeretnél egy terméket megvásárolni, akkor a menü használatával válaszd ki a számodra megfelelő terméket és a menüpontra kattintva nyisd meg a termék aloldalát.
A kiválasztott terméket tedd a kosárba a “KOSÁRBA RAKOM” gombbal, utána kattints a felugró popp up „TOVÁBB A KOSÁRRA” linkre.
Ezután a honlap átirányít a “kosár” oldalra, ahol amennyiben bejelentkeztél a vásárlói fiókodba módosíthatod a kiválasztott termékek mennyiségét és felhasználhatod a rendelkezésedre álló, érvényes kupon kedvezményt, vagy a törzsvásárlói kedvezményt (TVP). Felhívjuk a figyelmedet, hogy a kupon kedvezményt, valamint a TVP-t, illetve bármilyen más kedvezményt csak magánszemély vásárlóink vehetik igénybe. Amennyiben magánszemélyként vásárolsz, de bármilyen cég vagy egyéni vállalkozó nevére kéred a számla kiállítását, úgy a rendszer automatikusan átsorol céges vásárlónak és a magánszemélyeket megillető kedvezményeket nem veheted igénybe.
A kosár oldal alján a „Tovább” gombra kattintva kiválaszthatod, hogy beregisztrálsz és belépsz, vagyis a regisztrációdon keresztül (ezt választva nem kell újra megadnod a szállítás és számlázási adataid) vagy vendégként folytatod a vásárlást.
A szállítási és számlázási adatok megadása után az oldal alján található „Tovább” gombra kattintva a kosár összegző oldalra érkezel, ahol leellenőrizheted a vásárolt termékeket és kedvezményeket, kiválaszthatod a fizetési módot és megjegyzést írhatsz a csomag kiszállításával kapcsolatban.
A rendelés véglegesítéséhez kattints az oldal alján található „Megrendelem” gombra. A felek között a szerződés az áru megrendelésével jön létre, amely magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül.
Ezt követően megjelenik a „Megrendelési információk” oldala, ami a rendelés végleges adataival ad neked visszajelzést a rendelésről. Itt láthatod a "Megrendelés számot", ami a segítségedre lesz, ha a megrendeléssel kapcsolatban szeretnél ügyet intézni az ügyfélszolgálatunkon. A fent említett oldal megjelenésével egy időben a rendszer egy emailt küld neked a „Megrendelési információk” oldalon látható rendelési információkkal. A levélben találsz egy linket, melyre kattintva nyomon követheted a megrendelésed állapotát.
Kérjük ellenőrizd, hogy a levelünk adott esetben nem a levélszemét mappába kerül-e (különböző email beállítások miatt).
Amikor a megrendelésedet a kollégák becsomagolják, automatikus üzenetet kapsz a rendszertől, ami tartalmazza a csomagod címke azonosítóját, mellyel nyomon követheted a csomagod útját a webshopunktól a kézbesítési címig.
A honlapunkon feltüntetett árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t.
Fizetési módok
Fizetés előre utalással
Előre utalásos vásárláskor a fizetendő összeget előre át kell utalnod forintban (külföldi bankszámláról történő utalás esetén válaszd a deviza pénznemek közül a HUF pénznemet, vagy egyeztess a bankoddal, hogy minden esetben a számlán lévő HUF pénzösszeg kerüljön elutalásra), vagy befizetned a Wise Tree Kft. OTP Banknál vezetett bankszámlájára, aminek a száma: 11709002-21135853.
A közlemény rovatba kérjük írd be rendeléskor kapott kódot. Javasoljuk, hogy az átutalást a rendelés után közvetlenül végezd el, mivel csak az átutalt összeg beérkezése után postázzuk a csomagot.
Ha nincs bankszámlád és előreutalással kívánsz fizetni, akkor pénztári befizetést az OTP banknál kezdeményezhetsz az alábbi számlaszámra: 11709002-21135853.
A bankszámlánkra történő pénz beérkezését minden munkanap többször ellenőrizzük, és azonnal könyveljük.
Magyarországról történő utalás esetén:
Amennyiben nem a vásárlás alapján kiállított számlán lévő pontos HUF összeg érkezik a a Wise Tree Kft. OTP Banknál vezetett bankszámlájára, a többletkülönbözetet visszautaljuk arra a bankszámlára, ahonnan érkezett. A visszautalás során keletkező utalási költségek teljes egészében a vásárlót terhelik. Visszautalás költsége: 0,045% min. 95 Ft, max 5.000 Ft.
Amennyiben a megrendeléshez tartozó számlán lévő összeghez képest kevesebb érkezik a a Wise Tree Kft. OTP Banknál vezetett bankszámlájára, a csomagot visszatartjuk. A rendszer a teljesen ki nem fizetett megrendeléseket 15 nap után automatikusan törli. Amennyiben a megrendelés törlésre került, a beérkezett összeget visszautaljuk. A visszautalás során keletkező utalási költségek teljes egészében a vásárlót terhelik. Visszautalás költsége: 0,045% min. 95 Ft, max 5.000 Ft.
Külföldről való fizetés esetén:
- IBAN: HU70 1170 9002 2113 5853 0000 0000
- BIC(SWIFT)KÓD: OTPVHUHB
Utalás külföldi bankszámláról:
Az áruk ellenértékét kizárólag a szolgáltató forint (HUF) bankszámlájára lehet teljesíteni forintban, abban az esetben is, ha az utalást devizában indították. Az ügyfél köteles gondoskodni arról, hogy a szolgáltató bankszámláján a vásárlásnak megfelelő forint összeg kerüljön jóváírásra. A devizában indított utalások, amelyeknél nem a pontos forint összeg kerül jóváírásra, automatikusan visszaküldésre kerülnek. Ilyenkor a teljes banki költség az ügyfelet terheli. Amennyiben nehézséget jelent a vásárlás pontos összegének elutalása forintban, úgy a devizában történő banki átutalás helyett a bankkártyás fizetésre is lehetőség van.
Fizetés utánvéttel
Ebben az esetben a csomag kézhezvételekor, a kézbesítőnek fizeted a csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával.
Utánvétes fizetés esetén a GLS futárszolgálat pénzkezelési díja +450 Ft.
Fizetés bankkártyával
A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése utána a Barion weblapjára irányítunk, ahol a Barion által is használt legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal, hitelkártyáddal.
A bankkártya adatok hozzánk semmilyen formában nem jutnak el. Azokat csak és kizárólag a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, a Barion Payment Zrt. kezeli, fizetés ellenőrzés céljából a H-EN-I-1064/2013 engedélyszámmal.
Ha a kártya használata sikertelen, akkor annak oka, hogy a kártyák kibocsátó bank nem engedélyezi a Barionnak a megadott összeg levonását. Ilyen esetben a kártyát kibocsátó bankodnál tudsz informálódni a probléma okáról és annak megoldásáról. A bank a fizetés időpontját kéri, ami alapján beazonosítja a tranzakciót és feloldja a fizetési korlátot okozó biztonsági beállítást.
Bankkártya fizetési szolgáltatónk a Barion. Elfogadott kártyatípusok:
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi!
Kérjük, érdeklődj bankod ügyfélszolgálatán, hogy az általad használni kívánt kártya felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
Adatvédelem
A személyes adataid védelme a Wise Tree Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az adataidat bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. Kivétel ez alól, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. Barion kártyás fizetés szolgáltató, GLS futárszolgálat).
Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
Szállítási információk
A megrendelt termékeket a GLS szállítja ki munkanapokon.
Kiszállítással kapcsolatban bővebben itt tudsz tájékozódni: https://wisetreenaturals.hu/szallitas
Személyes átvétel
Személyes átvételre egyelőre nincs lehetőség.
Rendelés visszaigazolás
A megrendelést követően kapni fogsz egy automatikus visszaigazoló e-mailt. Ez a levelezésre használt programod beállításaitól függően a levélszemét / spam mappában is landolhat. Kérjük ezt a lehetőséget is ellenőrizd.
Felelősséget sajnos nem tudunk vállalni, ha ennek okán, vagy pl. hibás e-mail cím megadása miatt nem érkezik tőlünk semmilyen e-mail.
Amennyiben nehézségeid vannak, hívj bennünket (+36 1 800 1999). Segítünk.
Elállás joga, módja és következményei
A leadott és visszaigazolt rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet tartalmazza.
A jogszabály részletesebb ismertetésétől, és különböző esetekre vonatkozó előírásaitól eltekintünk, mert az általunk vállalt 100% pénzvisszafizetési garancia ennél sokkal nagyobb biztonságot ad vásárlóinknak akiknek így lényegesen kisebb kockázatot kell vállalniuk. A részleteket lásd a 100% pénzvisszafizetési garancia leírásban.
A vételár visszatérítése
Amennyiben problémád van valamely WTN webáruházunkban vásárolt termékünkkel, nyugodtan jelezd nekünk írásban (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.). Valószínűleg tudunk segíteni, azonban számos esetben az adott termék adatlapján, a gyakori kérdések között is választ kaphatsz a felmerülő egyszerűbb problémákra.
A WTN termékekre minőségi garanciát vállalunk. A minőségi garancia a termék romlására, sérülésére, fizikai paramétereire vonatkozik. Amennyiben olyan termék érkezik hozzád, aminek a csomagolása megrongálódott, és emiatt feltételezhető, hogy a termék minőségében változás következett be, kérlek, jelezd nekünk emailben!
A WTN termékekre allergia, egyéni túlérzékenység, várt hatás elmaradása esetén reklamációt nem tudunk elfogadni. A vételár visszatérítését csak a közvetlenül tőlünk vásárolt termékekre tudunk vállalni. Harmadik fél esetén ugyanis nem tudjuk garantálni, hogy a termék minősége nem egyéb tényezőtől változott negatív irányba. Mielőtt visszaküldenéd a terméket, mindenképpen keress minket email-ben!
Időnként az adott termék adatlapján található gyakori kérdések között válasz található egyszerű problémákra.
A vételár visszatérítésének feltételei a következők:
- A vásárlástól számított 2 hónapon belül kell jelezned, ha a tőlünk vásárolt termékkel kapcsolatban minőségi problémát észlelsz.
- A tőlünk kapott e-mailt, amiben a rendelésed azonosító száma szerepel és/vagy számlát őrizd meg.
- Vissza kell küldened nekünk a termék minimum 50%-át (a postaköltség ez esetben téged terhel).
A vételár visszatérítéséhez a következőket kérjük tőled:
- Írd meg nekünk a vásárlásod azonosító kódját (amit tőlünk kaptál), hogy mi is be tudjuk azonosítani tényleg tőlünk vásároltad-e a terméket.
- A bankszámlaszámot, ahova a pénzed visszautalhatjuk.
- Küldd vissza a terméket, illetve annak minimum 50%-át (ez esetben a postaköltség téged terhel).
- Pár szóban írd le, mi volt a minőségi probléma a termékkel, így ki tudjuk vizsgálni a hibát.
A terméket erre a címre küldd vissza:
Wise Tree Kft.
1131 Budapest, Topolya u. 10.
Amikor nem tudjuk a vételárat visszatéríteni
Nem tudjuk a vételárat visszatéríteni, ha a fenti feltételek nem teljesülnek. Tehát nem jár vissza a vételár amennyiben:
- A vásárlástól számított 6 hónapon túl szeretnéd ezt érvényesíteni.
- Ha nem tudod igazolni, hogy tőlünk vásároltad a terméket (pl. rendelés azonosítójának bemutatásával, vagy a tőlünk kapott számla másolatával stb).
- Ha a terméknek több mint a fele hiányzik.
- Ha terméket allergia, egyéni túlérzékenység, várt hatás elmaradása vagy egyéb szubjektív ok miatt szeretnéd visszaküldeni.