A kosár üres!

A vásárlás menete

A termékek leírásait több helyen is elolvashatod. A különbségek a leírások részletességében vannak. Ha szeretnél egy terméket megvásárolni, akkor a bolt menüpont alatt válaszd ki a megfelelőt (vagy a termék oldaláról menj közvetlenül a boltba a képek alatt lévő “termék megvásárlása” gombbal).

A kiválasztott terméket tedd a kosárba a “kosárba teszem” gombbal.

Ezután a honlap átirányít a “kosár” részhez, ahol eldöntheted, hogy tovább vásárolsz-e (“tovább vásárolok” link) vagy haladsz a rendelésed véglegesítése felé.

A kosárban meg kell adnod a számlázási címed és ha máshova kéred a csomagot, akkor a szállítási címet is.

Ezt követően ki kell választanod a számodra megfelelő szállítási és fizetési módokat, illetve jelezheted ha valamilyen szokásostól eltérő kérdésed, megjegyzésed van.

A “tovább az ellenőrzéshez és a rendelés véglegesítéséhez” gombbal egy ellenőrző oldalra jutsz, ahol újból átnézheted a rendelésed, és amennyiben mindent megfelelőnek találsz a “rendelés megerősítése” gombbal véglegesíted a rendelésed, illetve változtathatsz még a részleteken.

Ezt követően egy automatikus e-mailben tájékoztatunk a további teendőkről. Kérjük ellenőrizd, hogy a levelünk adott esetben nem a levélszemét mappába kerül-e (különböző email beállítások miatt).

A honlapunkon feltüntetett árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t.

Fizetési módok

Fizetés előre utalással

Előreutalásos vásárláskor a fizetendő összeget előre át kell utalnod, vagy befizetned az OTP Banknál vezetett bankszámlánkra, aminek a száma: 11709002-21135853.

A közlemény rovatba kérjük írd be rendeléskor kapott kódot. Javasoljuk, hogy az átutalást a rendelés után közvetlenül végezd el, mivel csak az átutalt összeg beérkezése után postázzuk a csomagot.

Ha nincs bankszámlád és előreutalással kívánsz fizetni, akkor pénztári befizetést az OTP banknál kezdeményezhetsz az alábbi számlaszámra: .11709002-21135853.

A bankszámlánkra történő pénz beérkezését minden munkanap többször ellenőrizzük, és azonnal könyveljük.

Külföldről való fizetés esetén: 

  • IBAN: HU70 1170 9002 2113 5853 0000 0000
  • BIC(SWIFT)KÓD: OTPVHUHB

Fizetés utánvéttel

Ebben az esetben a csomag kézhezvételekor, a kézbesítőnek fizeted a csomag ellenértékét készpénzben. Utánvétes fizetés esetén a GLS futárszolgálat pénzkezelési díja +200 Ft.

Fizetés bankkártyával

A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után az OTP Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal, hitelkártyáddal. 

Csupán annyi a dolgod, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a bankkártyás fizetés opciót választod majd a megrendelés véglegesítésekor vagy a visszaigazoló e-mailben megjelenő "Bankkártyás fizetés indítása" hivatkozásra kattintasz, majd az OTP Bank fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját (kártya hátoldalán talalható) megadod. (A Wise Tree ebből semmit nem lát, semmilyen személyes infomáció nem kerül a birtokunkba.)  Az OTP Bank a VISA Classic, VISA Electron, Eurocard/MasterCard és American Express típusú kártyákat fogadja el.

Bankkártyás fizetési szolgáltatónk tehát az OTP Bank. Elfogadott kártyatípusok: kartya logok

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi!
Kérjük, érdeklődj  bankod ügyfélszolgálatán, hogy az általad használni kívánt kártya felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
Az OTP Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén az OTP Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Elhibázott fizetési tranzakció vagy bármilyen okból sikertelennek minősített tranzakció megismételhető a megrendeléskor kapott visszaigazoló levélben található hivatkozásra kattintva vagy a megrendelés számának birtokában továbbá e-mail címednek megadásával fizetési oldalunkon. Fizetési oldalunkra lépni az elhibázott/sikertelen tranzakciók esetén van lehetőség, amelynek elérhetősége csak akkor van feltüntetve.

Adatvédelem

A személyes adataid védelme a Wise Tree Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az adataidat bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. Kivétel ez alól ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

Szállítási információk

A megrendelt termékeket a GLS szállítja ki munkanapokon. Kiszállítással kapcsolatban bővebben itt tudsz tájékozodni:
https://wisetreenaturals.hu/vasarlas-menete-es-feltetelei/55-hu/vasarloknak/149-kiszallitassal-kapcsolatban

Személyes átvétel

Személyes átvételre egyelőre nincs lehetőség.

Rendelés visszaigazolás

A megrendelést követően kapni fogsz egy automatikus visszaigazoló e-mailt. Ez a levelezésre használt programod beállításaitól függően a levélszemét / spam mappában is landolhat. Kérjük ezt a lehetőséget is ellenőrizd.

Felelősséget sajnos nem tudunk vállalni ha ennek okán, vagy pl. hibás e-mail cím megadása miatt nem érkezik tőlünk semmilyen e-mail.

Amennyiben nehézségeid vannak, hívj bennünket (+36 20 348 40 27 ). Segítünk.

Elállás joga, módja és következményei

A leadott és visszaigazolt rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a 17/1999. (II.5). Korm. rendelet tartalmazta a 45/2014. (II.26.) Korm. hatálybalépéséig. A 2014. június 13. napja után kötött szerződésekre már ennek szabályai vonatkoznak.

A jogszabály részletesebb ismertetésétől, és különböző esetekre vonatkozó előírásaitól eltekintünk, mert az általunk vállalt 100% pénzvisszafizetési garancia ennél sokkal nagyobb biztonságot ad vásárlóinknak akiknek így lényegesen kisebb kockázatot kell vállalniuk. A részleteket lásd a 100% pénzvisszafizetési garancia leírásban.

Pénzvisszafizetési garancia

Amennyiben problémád van valamely WTN webáruházunkban vásárolt termékünkkel, nyugodtan jelezd nekünk írásban (info kukac wisetreenaturals pont com). Valószínűleg tudunk segíteni, azonban számos esetben az adott termék adatlapján, a gyakori kérdések között is választ kaphatsz a felmerülő egyszerűbb problémákra.

A WTN termékekre minőségi garanciát vállalunk. A minőségi garancia a termék romlására, sérülésére, fizikai paramétereire vonatkozik. Amennyiben olyan termék érkezik hozzád, aminek a csomagolása megrongálódott, és emiatt feltételezhető, hogy a termék minőségében változás következett be, kérlek, jelezd nekünk emailben!

A WTN termékekre allergia, egyéni túlérzékenység, várt hatás elmaradása esetén reklamációt nem tudunk elfogadni. Pénz visszafizetési garanciát, a fent említett esetekben, csak a közvetlenül tőlünk vásárolt termékekre tudunk vállalni. Harmadik fél esetén ugyanis nem tudjuk garantálni, hogy a termék minősége nem egyéb tényezőtől változott negatív irányba. Mielőtt visszaküldenéd a terméket, mindenképpen keress minket email-ben!

Időnként az adott termék adatlapján található gyakori kérdések között válasz található egyszerű problémákra.

Garancia érvényesítése

Mint mindennek, a garancia érvényesítésének is vannak alapfeltételei, melyek a következők:

          • A vásárlástól számított 6 hónapon belül kell jelezned ha valamivel nem vagy elégedett.
          • A tőlünk kapott e-mailt, amiben a rendelésed azonosító száma szerepel és/vagy számlát őrizd meg.
          • Vissza kell küldened nekünk a termék minimum 50%-át (a postaköltség ez esetben téged terhel).

Amennyiben szeretnéd érvényesíteni a pénzvisszafizetési garanciát a következőket kérjük tőled:

          • Írd meg nekünk a vásárlásod azonosító kódját (amit tőlünk kaptál), hogy mi is be tudjuk azonosítani tényleg tőlünk vásároltad-e a terméket.
          • A bankszámlaszámot, ahova a pénzed visszautalhatjuk.
          • Küldd vissza a terméket, illetve annak minimum 50%-át (ez esetben a postaköltség téged terhel)
          • Pár szóban írd le, mi volt a probléma a termékkel, így ki tudjuk vizsgálni a hibát.

A terméket erre a címre küldd vissza:

Wise Tree Kft.

1131 Budapest, Topolya u. 10.

Amikor nem tudunk pénzvisszafizetési garanciát vállalni

Értelemszerűen akkor nem jár pénzvisszafizetési garancia, ha a fenti érvényesítési feltételeknek nem felel meg az adott helyzet. Picit konkrétabban, tehát nem jár pénzvisszafizetési garancia amennyiben:

      • A vásárlástól számított 6 hónapon túl szeretnéd ezt érvényesíteni.
      • Ha nem tudod igazolni, hogy tőlünk vásároltad a terméket (pl. rendelés azonosítójának bemutatásával, vagy a tőlünk kapott számla másolatával stb).
      • Ha a terméknek több mint a fele hiányzik.

Wise Tree Naturals

Központi telefonszámunk:
+36 1 800 1999
Munkanapokon 9:00-15:00 között.
Email: info@wisetreenaturals.com

1-es mellék:Leadott megrendelések
2-es mellék:Csomagszállítás
3-es mellék:Számlázás
4-es mellék: Viszonteladói, kiskereskedelmi információk
Terméktanácsadás: kérdéseit várjuk a hogyan@wtn.hu címünkön

Kövess Minket

Oldalainkon HTTP-sütiket (cookie) használunk a jobb működésért. További információk

Megértettem

Kupon aktiváló folyamat

Ide írjuk le, hogy milyen módon lehet felhasználni az ajánlói kuponokat