A leendő munkatárs fő adminisztratív feladatai:
- A kereskedelmi vezető és a kereskedelmi menedzser munkájának a támogatása.
- Piackutatás.
- Felméri és összegzi a beérkező igényeket, piaci lehetőségeket.
- Kapcsolatot tart a partnerekkel (viszonteladói és szakmai partnerek); alapszintű információt nyújt a cég termékeiről, használatáról.
- Kampányok futtatása a kereskedelmi partnerekkel.
- Új partnerek bevonására stratégiai lépéssort állít össze.
- Kereskedelmi partnerek időnkénti látogatása, rövid előadások tartása a termékekről.
- A kereskedelemmel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése.
- Különböző statisztikák vezetése és elemzése.
- Támogatja a marketing vezető munkáját, hírlevelek, marketing kampányok stb összeállításában.
Az ideális munkatárs ismérvei:
- Proaktív, nyitott gondolkodásmód, aki a jó gazda gondosságával végzi a munkáját.
- Magas fokú nyitottság és érdeklődés az egészséges életmód, főleg a női egészség és ezen belül a hormonrendszerrel kapcsolatos alapfokú ismeretek elsajátításban.
- Monotonitástűrő képesség.
- Kiváló kommunikációs készség.
- Magabiztos, megbízható és önállóan is dolgozni tudó személyiség.
- Igényesség, pontosság, alaposság.
- Kiváló problémamegoldó képesség.
- Kiváló számítógépes ismeretek (főleg MS Office).
Előny:
- Kereskedelmi végzettség.
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés.
- Garantált folyamatos fejlődési és tanulási lehetőség.
- Kreatív munkakör.
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal kizárólag az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen lehet. Jelentkezésedhez küldj egy motivációs levelet is, amiben kifejted „Mit is jelent számomra az egészségtudatosság?”. Jelentkezési határidő: 2025. április 6.